Başkent'te Adanaspor Rüzgarı

Başkent'te Adanaspor Rüzgarı

Süper Lig Yolunda Adana Spor-Gençlerbirliği karşılaşması Ankara'da gerçekleşti. 3-0 biten karşılaşmanın galibi Adana Spor oldu.

Başkentte gerçekleşen karşılaşmaya Başkentte yaşayan Adanalılar Derneği Genel Başkanı ve Yönetimi ile Başkent Adana Platformu yöneticileri de katıldı. Oldukça heyecanlı geçen karşılaşmayı izleyen Dernek ve Platform yönetimi  Devre arasında Futbol federasyonu Başkanı Nihat Özdemir, Gençlerbirliği Kulübü Başkanı Niyazi Akdaş,  Adanaspor Kulübü Başkanı Bayram Akgül'e çiçek takdimi yaptı.

Yönetim adına çiçek takdiminde bulunan Dernek genel Başkanı Yunus Sakarya, "Her iki takıma da başarılar diliyoruz. Adana Spor'umuzu da Ankara'da seyircisi olarak katılarak desteğimizi vermek istedik, dedi.   EÜAŞ Genel Müdürü Dr. İzzet Alagöz ve Gençlerbirliği Kulübü Yönetim Kurulu üyesi İsmet Beltan ile Adanalılar Derneği Genel Sekreteri Mehmet Kubat'ın da izlediği karşılaşmada sahnede Dernek ve Platformu'nun futbol klüplerine başarı dileklerinin iletildiği pankart dikkat çetki.

Başkent'te Adanaspor Rüzgarı

 

Etiketler:
Adanaspor Başkent morali,

DİĞER HABERLER

Unutursak Tekrarlanır
Unutursak Tekrarlanır
16 Temmuz 2024 Salı
Dücane Nereye Koşuyor?
Dücane Nereye Koşuyor?
20 Haziran 2024 Perşembe
"Sınıf Atlayan" Abilere Uyarılar!
"Sınıf Atlayan" Abilere Uyarılar!
19 Haziran 2024 Çarşamba
Türkiye
Türkiye'ye Zafer Yaşattılar!
19 Haziran 2024 Çarşamba