SGK'ye 70 sözleşmeli personel alınacak

SGK'ye 70 sözleşmeli personel alınacak

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) bünyesinde istihdam edilmek üzere 70 sözleşmeli bilişim personeli alınacağını açıkladı.

SGK'ye 70 sözleşmeli personel alınacak

Bakanlıktan yapılan açıklamaya göre, SGK Hizmet Sunumu Genel Müdürlüğü'nde istihdam edilmek üzere 70 sözleşmeli bilişim personeli alınacak.

Adaylar, başvurularını 2-16 Eylül tarihleri arasında Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi Kariyer Kapısı üzerinden yapabilecek.

Alımla ilgili detaylı bilgiye, SGK'nin internet sitesindeki duyurular bölümünden ulaşılabiliyor.

 

Etiketler:
Çalışma ve Sosyal Güvenlik BakanlığıSGKİstihdamKamu Personel

DİĞER HABERLER

MÜMDER STARTI ANKARA
MÜMDER STARTI ANKARA'DAN VERDİ!
17 Nisan 2025 Perşembe
BAHÇELİ MESAİYE BAŞLAYACAK
BAHÇELİ MESAİYE BAŞLAYACAK
27 Mart 2025 Perşembe