Gazeteci Kemal Öztürk'ün "O zamanlar gazete yönetiyorlardı ben istemeden ertesi günün gazete manşetini bana gönderip 'uygun mudur' diye soruyordu ve öyle yayınlıyordu.Bugün aktif ve muhalifler..." açıklamaları üzerinden başlayan tartışmalar sürüyor.
Sosyal medya hesabı üzerinden bir açıklama yapan Öztürk, kendisine iftira atan ve kendisini FETÖ ile yan yana göstermeye çalışan kişiler için yargı süreci başlattığını duyurdu.
Öztürk, "Bunları paylaşıp yaygınlaştıranları Allaha havale etmiyorum çünkü Allahtan korkmuyorlar! Hepsi için yargı süreci başlattım" dedi.
